Tuesday 4 January 2011

2011,,heheh,,

dah masuk tahun baru la,,,cepatnye mase berlalu,,,,stdy pun dah mkin nak menjadi stress,,hahah,,x pe la,,,mula2 stress,,lame2 ok la,,,so kelas x byk sepanjang minggu so hari2 la kaki ni nk berjalan je,,,,mane lg shoppin mall aku x pe,,mcm dah abes shoppin mall je p,,,hahah,,abes lorr duit nanti,,,window shoppin dah la,,,jgn shoppin2,,,,tggu je org beli je klu nk pape,,,ade ke org nk beli,?hahah,,,bkn bf la,,x der bf pun,,,so my mum la,,,ahha,,syg my mum,,,jalan2 pun benda penting jgn lupa,,,haha,,,nak tau ape,,ambik pic la,,pic kn blh wat kenangan,,,ahhahahah,,,,tepi pokok pun jadi la,,,,heheh,,,jnji ambik jgk pic,,,hahah...kuar jalan2 pun sbb nk teman kawen p beli brg hantaran kawen die je,,,kwen jgk kwn aku ni,,hahah,,mak aiii letih rupanye nk beli brg hantaran ni,,,mcm aku plak excited,,,hahha x pe,,turn aku lmbat lg,,hahah,,kawan aku kate x tau la aku shoppin nanti kwen mcm ne,,nanti abes aku borong shoppin mall 2 nanti,,hahah,,,my fren semoga bahaya la,,eehhh silap moga bahagia la,,,

1 comment: